به گزارش ایبنا؛ پیش از دولت سیزدهم، بخشنامه اجرایی افزایش حقوق کارمندان دولت با تاخیر حداقل ۲ ماهه صادر میشد. یعنی یکبار احکام به نرخ سال گذشته برای سال جدید صادر میشد و کارکنان دولت حقوق بر اساس نرخ سال گذشته دریافت میکردند، بعد بخشنامه و بر اساس آن اصلاحیه احکام صادر و مابه التفاوت حقوق ماههای قبل محاسبه و پرداخت میشد.
صدور احکام جدید علاوه بر جلوگیری از تاخیر در افزایش حقوق کارمندان، به معنای صرفه جویی حداقل ۳ میلیون برگ کاغذ است. بدین ترتیب با اصلاح این فرایند در دو سال گذشته، در مصرف حداقل ۶ میلیون برگ کاغذ صرفهجویی شده است.